Ann-Sofie

"Cliffhanger"
Det är en konst att skriva blogg, det förstod jag igår. Fick till en riktig "cliffhanger", ren tur dock...Märkte ni det? Jag märkte det på att fler än vanligt var inne o läste, det gör mig mycket glad! Nu är ju inte min blogg något jag gör för att så många som som möjligt ska följa den, det lär inte bli några pengar in om man säger så....Det är ju för er nära och kära (-mamma läser du?) men faktiskt mest för mig själv.
Mycket egoistiskt är det....att få kommentarer ibland, fyller på egot och självkänslan....ingen press här dock! Vet att några läser som inte vill kommentera här, helt ok!
 
Idag är jag tillbaka på riktigt, var i någon sorts mellanvärld igår...själen var kvar nånstans i Ryssland, den färdas inte lika snabbt säger indianerna. I Ryssland måste jag säga att jag inte känner mig hemma alls!! Har aldrig varit där och Sibirien är mycket kallt, jag frös hela kvällen!
 
Idag måste jag packa upp, fick övervikt!! Tur att Anders, som har guldkort på SAS köpte biljetterna, då får man ta med mycket mer packning, annars hade jag nog fått betala. Bagaget får en tag, "priority" dessa väskor ska komma först på bandet är meningen. Det funkar jättebra i Kina, men när man kommer till Landvetter så kommer väskan alltid sent eller sist....är det Jante som varit där? -Du ska minsann inte tro att du är något bara för att du har "priority-tag" på väskan.....
Guldkort får man om man åker väldigt mycket med samma bolag, de vill gynna sina kunder....man är inte bättre! (Det finns nog en o annan guldkortsinnehavare som tror det, kanske?). Skulle vilja ta ett samtal med bagagegubbarna på Landvetter om detta! Vi skulle kunna ha ett långt samtal om människors lika värde, men att ibland kan det vara ok att belöna den som är flitig.
 
 
Väskan är Carolines, snygg va? Den syns när den kommer på bandet!
Nu måste jag köra igång en tvätt, ta en dusch och bädda sängen. Kram
 
Catarina Gustafsson

Skönt att resan gick bra. Har bokat våra sittplatser på planen nu. Vi kanske ska åka till er med ett ombyte och eftertraktade svenska varor så vi får plats med det vi kommer att köpa. Idag var Sverige vackert med rimfrost och sol.
Kram C

Svar: Jamenvisst, ni bör verkligen ha plats i väskorna på hemvägen. Att sy upp en skräddarsydd kostym 1000 kr, en kashmirkappa 650Kr skjortor 125 ....och fakekläder...Det var skoj att pratas vid, hoppas vi kan hinna ses över jul! Kram
Ann-Sofie Corneliusson

Susanne

Hej! Fin väska och fler lappar: den där No its not yours är både så kul! Men också så tyken! 😃 Men det kanske var Heavy- som gjorde den kom sist? Eller så körde de en narkotikahund extra just för Priority!
Jag hoppas du är glad iallafall ATT den kom överhuvudtaget för man tror inte man bryr sig , det gör man om man blir av med grejer....
Hur går det med jet-lag?
Kram

Svar: Jo, det är skönt när väskan äntligen kommer :). Jet-lag är över nu.Jag hälsar han bredvid här...o han hälsar tillbaka. Kram
Ann-Sofie Corneliusson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress