Ann-Sofie

Mycket av allt!
"Händerna upp i luften pannan mot baren nu spränger vi taket...." Petra Marklund, Carola, Charlotte Perelli, Kicki Danielsson, kändes som man var i Sverige.
Så mycket kräftor du orkar äta, så mycket vin och nubbe du kan få i dig, mycket folk och bra  Svensk musik, fest var det! Mina vänner Mark o Henrik valde rätt musik förstås...
 
Många trevliga, fantastiska människor är det, men jag känner dem inte än! Saknade er vänner hemma! När låtarna är bra och man kan "balla ur", jag var ju tvungen att vara lagom rolig, helst inte tråkig men heller inte flippa fullständigt? Hur gör man detta då? Vet inte riktigt hur jag ska bete mig? Har ingen aning om hur jag klarade detta? Sen blir det små stunder då och då när man inte har någon att prata med, svårt att bara kliva fram till någon man bara träffat en gång och konversera, saknade Anders igår kväll.... Men är glad att jag gick. Kanske nästa år blir snäppet bättre?
 
Det blev inte så sent, var väl hemma halv ett. De flesta började ge sig när vi drog hemmåt. Såg några som passat på att dricka mycket från baren (som var gratis) och som behövde lite hjälp att komma in i bilen...
 
 
Snygga skjortor!
 
Trots att det inte blev så sent så är jag ganska trött idag. Ska gå ner o simma om en stund, gå och handla lite grönsaker till middagen, Skypa med Anders, Andreas och mamma och sen i kväll kommer kinesfröken. Vi ska träna ikapp det som Anders lärde sig när jag var i Sverige.
 
I morgon ska jag följa med till ett barnhem för barn med handikapp eller barn som helt enkelt ingen vill ha, får se hur det går. Kanske bryter jag ihop? Det är ok. Vet inte om det är ok att ta bilder där? Men berätta om det kan jag ju.
Kramar!
 
 
 
 
Susanne

...säkert turkiska kräftor?
😉

Svar: Det kan det ha varit förstås, men goda för att vara insjökräftor måste jag ändå säga :)
Ann-Sofie Corneliusson

Margareta Kagebo Dahlgren

Man får hämta kraft ur det roliga, så man orkar det jobbiga. Tänker då på mötet med barnhemmet du skrev om. Är hemma från jobbet med förkylning idag och tittade då på filmen "callgirl" tänker också på att så många människor i världen lider. Varför måste det vara så? Kram Maggan

Svar:
Ann-Sofie Corneliusson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress