Ann-Sofie

Lite kul med blogg
När man skriver blogg här på bloggportalen blogg.se, så får samlar man poäng samtidigt. Ju fler som läser mina inlägg desto fler poäng blir det. Nu är det ju mina nära och kära som läser här, så jättemycket poäng blir det inte. Men efter ett halvår hade jag fått ihop lite poäng och i lördags (igår) använde jag dem för att visa upp min blogg mer allmänt. Reklam för min blogg syntes för andra bloggare. Fick flera trevliga svar från okända bloggare, jättekul!!
 
Tänk vilket roligt yrke att vara bloggare! Räcker nog inte med släkt o vänner som följare då bara tyvärr.... Måste nog få ihop många tusen läsare o följare då....om man ska leva på det vill säga.
 
Igår var luften kass här i Shanghai igen, över trehundra nn, så vi var inne största delen av dagen. Men en tur till Ikea hanns med. Nu har vi lite utemöbler på vår balkong äntligen...skulle haft för länge sen.. Så nästa varma kväll ( med bra luft) ska vi fira med ett glas vitt på balkongen !!
 
 
 
 
Idag är fint igen, men tyvärr inte så varmt som här omdagen. Visst blev det bra? Vi köpte några extra klappstolar också, så det finns plats för några till. Nästa projekt är lite växter som måste till.
Nu ska jag och Anders ge oss ut i det fina vädret på en promenad....måste köpa toapapper och tandkräm också :)
Ha en skön söndag allla!!
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Maggan Kagebo Dahlgren

Så mysigt det blev på balkongen men är det inte läskigt att vara där när det är så högt upp? Ha' de' gott!

Svar:
Ann-Sofie Corneliusson

Anonym

Häftig utsikt!!

Monica Jacobsson

Wow , ser lätt surrealistiskt ut med bakgrunden, men somrigt...Tulpaner eller ?
Här är det 5 minus och snart skridskoisar.
Vårljuset börjar komma.
Ha det gott !

Svar: Yes! Tulpaner....de stod inne på bordet, ställde ut dem för att ta bilden bara. :)...får skaffa lite växter till balkongen snarast.
Ann-Sofie Corneliusson

Ulrica Thorslund

Åh så mysigt det ser ut! Hoppas att luften blir bättre så att du kn sitta ute och njuta! Kram

Svar: Ena dan är luften riktigt kass nästa helt ok, så det gäller att passa på!:)
Ann-Sofie Corneliusson

Catarina G

Blogga på du! Du har en fantastisk förmåga att skriva underhållande och intressant. Fint med blommorna,möblerna och utsikten. Kram C

Svar: Tackar!!! Nu har vi skickat inbjudan till er!Kram
Ann-Sofie Corneliusson

Maria S

Hej, sitter här och funderar på vilket håll du ser åt? Vi har två balkonger, den ena söderbalkong och vi ser neråt Shanghai Mart. Jag gjorde misstaget att köpa stoppade möbler till vår innergårdsbalkong. Nu får jag inte av klädseln och de behöver verkligen en omgång i tvättmaskinen!

Svar: Jag tror det är ungefär sydost...Måste ju vara skönare med stoppade möbler....men jag kan ju torka av mina :)
Ann-Sofie Corneliusson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress