Ann-Sofie

Kära vänner!!
Jag älskar er allihop! Vissa dagar vaknar man upp och älskar hela världen, idag är en sådan dag. Gör ni det? Eller är jag bipolär eller något? Ena dagen helt depressiv och nästa hur lycklig som helst! Något litet fel är det nog....men det har väl alla?
Min äldsta dotter fyller 25 idag!!! Grattis igen älskling :). Hon är också lycklig, det verkar som det löst sig med lägenhet för henne? Vågar jag skriva det? Berättar mer när det är helt klart.....hon fick en kundvagn i present, hoppas nu hon slipper använda den. Det får väl inte plats hela hennes bohag men....hon har inte så mycket....sovsäck kanske vi slipper köpa då?
 
 
Min älskade unge, är det så länge sedan? Med världens största mörkaste ögon låg du där o tittade så oerhört klokt på oss. -Vilka är ni? tänkte du och vi tänkte :-Vem är du? Nu vet vi! Så mycket vi varit med om tillsammans i 25 år.
Storasyster föddes du till.... och sedan blev du storasyster på riktigt.
 
Nästa vecka fyller Andreas 26 år, hur gammal är jag? Jag fick barn tidigt jag är inte gammal än, va?
Intressant det där med tiden, skrev ju om den härom dagen. På ett sätt känns det allt som det var väldigt länge sedan det där med småbarn och blöjor, vakna nätter, krupp, öroninflammation mm, samtidigt kan det kännas som igår.
 
Tre ungar, det bästa i livet, men också den största oron. Man vill liksom jämna mark för dem, det går inte. Är heller inte bra. Blir inga bra människor utan lite motgångar tror jag.
 
När Frida fyllde var vi i Xian och tittade på terracottaarmen. Hon fyllde 21 men även det blir nog en födelsedag att minnas resten av livet? På Carolines 25-årsdag är vi i Shanghai, men en present blir att åka till Hongkong, det glömmer man nog inte bort i första taget heller? Visserligen får vi andra ta del av den presenten också,  men delad glädje är dubbel glädje heter det väl? Vi åker 22 maj! Ser fram emot!!!
 
I kväll äter vi indiskt på begäran. Nu måste jag ut och handla, glömde smör igår, kan inte baka kaka utan smör. En tårta får vi ha i eftermiddag.
 
Kram alla älskade människor!!!
 
 
 
 
 
 
Anonym

Hej Ann-Sofie ! Ja tänk att vi har så gamla barn, kommer ihåg när vi hälsade på er, och vi var på Liseberg, med våra ca 2 månaders barn:) Ha det så bra! Ser fram mot att träffas i sommar! Kram Pia

Svar: Det kommer jag ihåg! :) Ni vann en banan som Carl tyckte var rolig att titta på.Jag ser också fram emot att ses! Jättekul!!
Ann-Sofie Corneliusson

Margareta Kagebo Dahlgren

Som en representant för alla dina vänner kan jag bara säga - vi älskar dig också! Krama Caroline från mig! Ha det gött!

Svar: Detsamma!! :)
Ann-Sofie Corneliusson

Catarina G

Ja just så känns det du/ ni är vänner man älskar. Det är så naturligt att umgås med er! Gratulera Caroline och många kramar till alla. Håller på att smälta alla roliga upplevelser från vårt besök. Såg film från muren i går.C

Svar:
Ann-Sofie Corneliusson

Marita

Humöret upp och ner... Har du tänkt på att det möjligen kan vara en fas i din ålder!

Svar: Jooo, men jag har nog alltid varit sån :)
Ann-Sofie Corneliusson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress