Ann-Sofie

Sverige är fantastiskt!
Hur är det möjligt att ha så många  totalt motsatta känslor i kroppen på en o samma gång?
Hemma i Sverige är det gräsligt och mörkt och kallt och alldeles, alldeles underbart....som Askungen skulle säga. Att träffa vänner som man ha saknat....fast det inte var så länge sen, är ju fantastiskt!  Hade jag inte åkt iväg så hade jag ju inte saknat dem. Det är inte riktigt lika häftigt att ses, när man ses varje dag. Måste tacka för fredagkväll!! Länge sen jag hade så "sköj". Stor kram till er!
 
Lära känna nya härliga människor gör man inte så ofta eller lätt, det är också så häftigt. Trodde väl inte att jag skulle sakna några av de "nya" redan,  men det gör jag också!!! Ska bli kul att spela mahjong igen på torsdag.....men då saknas ju de där hemma!
 
Vi måste helt enkelt bestämma att alla MINA vänner och släktingar från hela världen ses, samtidigt! Det blir lite jobbigt, var ska vi ses? Hur gör vi med småbarnen? de gamla? ungdommarna vill väl inte..... Andreas trivs inte i stora samanhang...
 
Jag trivs och har en fantastisk tid i Shanghai, jag är lycklig, samtidigt har jag jordens ångest och längtar hem! Borde inte känslorna liksom ta ut varandra? Så det blev något slags lagom? Så är det inte!! Någon sa att livet är en rollercoster som man ska åka....jävlar vad backigt det är! Var är bromsen? det går så fort, det killar i magen underbart, men jag är livrädd samtidigt.
 
Har varit hemma en vecka nu, umgåtts mest med sonen, lite med mamman och ännu mindre med några till. En härlig vecka. Jag har lyssnat på Mora Träsk dagarna i ända. Andreas har varit så glad och trevlig, känns skönt att se honom. Jag kommer att gråta floder när jag lämnar honom i morgon, samtidigt måste jag erkänna att det blir liiiite tråkigt att fika och hoppa studsmatta dagarna i ända, Mora träsk i all ära....
 
 
 
Så Shangahi here I come again!
 
Margareta Kagebo Dahlgren

Hoppas att du kom fram välbehållen!

Svar: Framme!! :)
Ann-Sofie Corneliusson

Anonym

Saknar dig med o förstår dina känslor totalt många kramar från mig. Lena Höijer

Svar: Inte många förstår som du....känns det som! Kram
Ann-Sofie Corneliusson

Susanne

Hej! Ibland...när jag har lågt blodsocker...blir jag så kluven som du är! Vad fint du åkte så lååååångt för att träffa dina kära! Njut av varje stund! Stretcha nacke och huvud! Du är uppskattad överallt! Carpe Diem! Kram just från Alicante obs de pratar typ spanska här! Castellano! Jag fattar nästan!

Svar: Tänk om jag har konstant blodsockerfall? Fast det är väl inte möjligt med tanke på allt jag trycker i mig....börjar du lära dig Castellano nu! Imponerad!!! Ha det gott i Spanianien!
Ann-Sofie Corneliusson

Madeleine Åberg

Precis så känns det nog när man lever livet fullt ut! Kram!💜

Svar: Det var en fin kommentar!!!Tack och kram
Ann-Sofie Corneliusson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress