Ann-Sofie

Tillbaka i Shanghai.
Har varit i Sverige en vecka och sett till son och mor. Båda mår bra! Inte ska jag behöva ha dåligt samvete eller?
Det är tufft att flyga så långt fram och tillbaka på bara en vecka. Dessutom var det mycket jag ville hinna med. Andreas var fokus ett. Jag och Andreas har fikat, käkat godis, lyssnat på Mora Träsk, hoppat studsmatta, gungat på kompisgunga, ridit på hästen Herrman (Andreas inte jag) mm. Kanske har jag umgåtts mer fokuserat på honom denna veckan än jag gjort på många år.....ändå var det så tufft att lämna honom igen.
 
En sväng till mamma i Lysekil hann jag med och dessutom träffa moster och morbror. Lysekil visade sig från sin fina sida och vi tog en promenad ner till hamnen, några segelbåtar var fortfarande ute.
 
En snabbfika med mestadels kollegor var jättetrevligt på torsdag eftermiddag, tack alla som kom!!!!
 
På fredagen åkte jag o mamma till Alingsås och träffade systerdotterbebisar! underbara!
 
Flygningen tillbaka gick bra. Jag fick två säten vid fönstret för mig själv och kunde bre ut mig lite och sova bort några stunder. Men trött är man när man landar. Jag landade på min födelsedag, middagen på kvällen blev väl inte den mest lyckade tack vare trötta jetleggade och separationsstörda Ann-Sofie. Men en jättefin ryggsäck fick jag av familjen och förhoppningsvis får vi en födelsedagsmiddag på torsdag kväll istället. Anders och tjejerna är lediga torsdag-fredag, det är Moon-festival här då. Någon slags skördefest är det tydligen. Får se vad som händer då?
 
I morgon ska jag lära mig göra askar i siden....kanske bra kommande julpyssel?
Får ta bild på detta för att visa er. Nu natti natti
 
 
 
 
Maggan Kagebo Dahlgren

Så kul att ses men förstår att det var en tuff resa på många sätt! Askar i siden? Så roligt du får lära mig!

Svar: Ska visa bilder på min fina ask! Det var pyssligt!
Ann-Sofie Corneliusson

Pernilla

Hej hopp goding... Tyckte set var ljuvlig fika stund. Reflekterade över alla underbara skratt som jag saknat så. Ta hand om dig o familjen på bästa sätt- kram

Svar: Ja, eller hur, många skratt är det! Roligt att ses, även om det blev kort! Kram
Ann-Sofie Corneliusson

Kjell

En tuff resa helt förståeligt men va gott att tiden hemma kändes så bra:)
I övrigt så tycker jag ni verkar göra en himla massa spännande saker. Jag försöker ha kontakt med Anders. smsa:r honom stup i kvarten och han undrar om jag får hans sms. Det får jag men han inte mina vad det nu beror på. Meddela honom det, så att han inte undrar. Får ta kontakt med honom på annat sätt.
I övrigt så lunkar det på här som vanligt i Vänersborg nu i höstkanten. I sommar har vi gjort många och långa turer med husbilen. Skitkul helt enkelt:) Som sagt hälsa Anders att jag fått hans sms. I övrigt så får ni alla ha det gott och hälsa Caroline och Frida:)

Svar: Har redan meddelat honom!Hälsa familjen, jag ser lite av Mimmi o Erika på facebook, inte Joel dock...hälsa honom!
Ann-Sofie Corneliusson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress