Ann-Sofie

Hallejulja! Jag kan se!!!
Hur många marknader finns det i Shanghai? Glasögonmarkanden fick besök av mig och Kerstin idag. Vi beställde samma båge!! Snygg. Inte visste jag att jag såg sååå dåligt?! De frågade när jag skaffade mina första riktiga glasögon, jag svarade att jag bara haft läsglasögon. Oj oj, de himlade med ögonen....tror att de tänkte  -Stackars människa hon är ju nästan blind. Här har jag gått runt i ett töcken i flera år, så sätter optikern på mig glas och JAG KAN SE!!! Inte visste jag att det gick att se så? Om en vecka ska jag hämta dem. Jag köpte också ett par nya läsglasögon, som passade till mig, tänk att man kan se så liten text?! Tänk om jag hör lika illa? Vet att hörseln inte är helt bra, så många barn har skrikit rakt in i mina öron....en helt ny värld öppnar sig. Men nej hörapparat får vänta!
 
Hur gammal är jag är jag? Jag har nog en liten ålderskris, fyller sååå mycket år i år. Vad ska jag göra då? Resa bort? Fest? Fest är kul!
 
 
En cappucino efter lunchen satt inte fel, särskilt inte då vi satt i en liten trädgård på en innergård, tyst o sol och lite gräs och nu kan jag se kaninen, ser ni?
Nu måste jag gå o snyta mig....
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Marita

Fantastiskt... Men ni köpte väl inte,samma,båge?!

Svar: Nänä förlåt inte samma! Men likadan :)
Ann-Sofie Corneliusson

Margareta Kagebo Dahlgren

Å kanske läge för mig att skaffa terminalglasögon! Som komplement. Förresten spolade mina öron i torsdags så nu hör jag även maskarna när de kryper i marken!

Svar: Kan du spela in det!? och ta med hit, så höjer vi ljudet och jag kan få höra!
Ann-Sofie Corneliusson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress