Ann-Sofie

Den blev en dag på stranden.....
Jag har klarat mig, det har inte blivit för varmt ännu! Och på onsdag åker jag hem!! Vi har satt på aircondition nu, men fortfarande kan man vara ute. Igår tog vi en promenad längs floden, satt en stund vid Hägendaz och tog en kaffe. På kvällen satt vi ute och åt middag.
 
 
 
Sista dagarna med båda mina döttrar, snart överger den äldsta boet, bra för henne men jobbigt för mamman :). En blir troligen kvar ett litet tag till. En härlig eftermiddag fick vi!
 
 
De flesta båtar man ser längs floden är pråmar med eller utan last, ett o annat kryssningsfartyg, men sällan segelbåtar  (Cornelia vi tänker på dig där du ligger på land i Öckeröhamn...). Nu fick vi se en katamaran, och glädjen var stor! Ett bröllopspar stod i fören för att fotas. Segla får man nog inte i hamnen?
 
 
En skyskrapa är på väg att välta...den till vänster i bild, den stod kvar så länge vi var där som tur var :).
 
Det går bra nu, att ladda upp bilder till bloggen, så ni kan få några fler, gäller att passa på. Vad sägs om lite djur? Någon som vill köpa en....
 
 
Ekorre!
Va ? hur har de fångat den och framförallt varför?
Jag var på blomstermarknaden och här kan man köpa lite av varje, bland annat ekorre....kan man köpa det någon annanstans i världen?
 
Eller, varför inte? En....
 
 
Igelkott? Tror inte den mådde så bra.
 
 
 
På andra sidan, The Bund vyn är fin från detta hållet också, men inte lika maffig.
Nu ska jag gå och köpa ost hos avokadotanten den vi hade tog slut till frukosten. Hoppas alla får en bra helg!
Snart snart kommer jag hem!
Vill ni ha en bild på mig också? Så ni vet att jag var där?
 
 
 
Det var jag, här väntar jag på kaffet. Kram
 
Anonym

Lutande skrapan i Shanghai ;)
Ses snart!
Kram Cissi

Margareta Kagebo Dahlgren

Välkommen hem!!!! Ha en bra resa!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress