Ann-Sofie

Det hänger trosor på tork på gatan
Nu är det vår, och ut måste tvätten för att torka! När solen kommer fram hänger det tvätt överallt. All sorts tvätt. Jag vet inte om jag är ovanligt pryd eller så? Men mina trosor hänger jag inne, eller i tortummlaren, skulle inte förmå mig att hänga dem så andra ser. Här hänger jättestora rosa bomullstrosor överallt och kalsonger för den delen, ibland får man ducka för att gå under....särskilt jag som är så lång. Pitoreskt inslag i stadsbliden kan man säga :)
Ser att på bilden finns dock inte en endaste trosa, lovar att lägga in, snart....
 
Anne är här! Precis nu blommar magnolia, forsythia och körsbärsträd, tur har hon. Men jag har inte lika tur, har legat i magsjuka och feber,  det är INTE kul! Nu är jag bättre så i morgon får vi ge oss ut och göra Shanghai!!
 
 
Anne har jag känt i över 30 år! Hur känns det? Så länge har jag ju inte ens levt? Vi ses inte alltför ofta, men fortsätter alltid samtalet där det slutatde, underbart! Idag har vi benat ut ämnet samhällsplanering och känner väl att det vore bra om vi tog över det ansvaret....  kanske både i Sverige och Kina? Får se vad det blir för ämne i morgon, lovar att dela med mig!
 
Shanghai är inte alls som jag trodde, säger Anne Det är lugnare och renare men mer exotiskt också!
Det får bli allt för idag, internet bråkar.
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Monica T

Ha det så bra och hälsa Anne.

Svar: ok :) Done!
Hon hälsar tillbaka!
Ann-Sofie Corneliusson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress