Ann-Sofie

Fotbollsmatch!
Nu har Anne åkt!! Vi har hunnit massor på dessa dagar....utan att stressa faktiskt. Skönt! Jag har känt mig lite stolt när jag visat upp Shanghai, för staden har visat sig från sin allra bästa sida. Våren är här på riktigt, nästan sommaren faktiskt. Magnolior och körsbärsträd  har blommat överallt, och Kamelia (har precis lärt mig de senare). Solen har strålat och vi har suttit ute och ätit de flesta dagarna. Vi har strosat runt och pratat, pratat ikapp oss....Kommer att sakna dig!!
 
 
Ladies night igår kväll. Drinkar: Irresistable, Passionfruit frizz, Rasberry frizz mm
Utsikten från Vue bar.....kära grannar, det var detta ni skulle ha sett! Men vi hade trevligt ändå? Eller?
 
Livet är hektiskt, nu är jag visst kassör i Svenska klubben!? Och ikväll ska jag stå och dela ut fotbollsbiljetter, till en match. Jag vet inte ens vad laget heter!? Men det är laget Tobias Hysen spelar i förstås :) det laget har en stor grupp svenska supporters. Jag ska gå på min första riktiga fotbollmatch i hela mitt liv....om vi inte räknar dotterns Gothia-cup-matcher för några år sen? Livet tar sina märkliga vändningar ibland :)
 
Svårt att fokusera på att skriva när två döttrar sitter och tar kort på mig. Fotar och lägger ut bilder på instagram!  Får väl återkomma i morgon med fotbollsresultat och andra väsentligheter.!
Kram
 
 
 
 
Margareta Kagebo Dahlgren

Så härligt med magnolior och andra vårtecken, njut!

Anne

Sitter på näst sista sträckan hem... tåget till Nyköping, efter en fantastisk vecka. Det har varit en riktig förmån att hänga med dig Shanghai, och även att träffa familjen och vänner! Stort tack!!!! Kram /Anne

Svar: Tack själv för en härlig vecka, hörs o ses i sommar?! Kram
Ann-Sofie Corneliusson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress