Ann-Sofie

Central Perk
En fika med vänner blev det idag. På en gata långt ifrån allt, där jag aldrig varit innan, ligger Central Perk. En kopia av cafeet i Tv-serien Vänner. Här kan man sitta o ta en capuccino, gosa med Joeys pingvin i den gula sofffan. När som helst kommer någon av dem in.....känns det som. En katt jamar, är det "Smelly cat"?. Ska Phoebe sjunga snart och spela gitarr? Jag går igång, det här är kul!!!
 
 
Jag har lätt för att dras med!!
Jag gillar verkligen "Vänner" och det känns som jag känner Rachel, Monica, Ross Joey, Chandler och Phoebe. Capuccinon var mycket god och jag befann mig bland vänner!
 
 
Monica, Rachel o Phoebe!?
 
 
Vi var många som intog kaffet, är nog inte så ofta ett stort gäng svenskar invaderar. Det blev stressigt för tjejerna bakom disken. Men vi fick vår kaffe och bakelse, jag tog en Rachel, en rosa muffins...god.
Tror att jag ska titta på några avsnitt i kväll, vi har hela boxen! Alla säsonger!!
 
Efter fikat gick vi till Slakthuset, ett gammalt före detta slakthus som nu är omgjort nyrenoverat och här håller några gallerier och restauranger till istället. Huset är mycket speciellt, tänkte visa bilder här...men nu vill dessa bilder inte bli uppladdade på sidan. Får bli en annan gång!!
 
Så allt för nu, klart slut från Shanghai.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Margareta Kagebo Dahlgren

Så fina ni är på bilderna! Ligger efter i TV tittandet av Vännner. Får nog be att få låna första säsongen! Kram

En lantis i Shanghai

Adress?? Wow, måste dit! Smelly cat, den minns jag! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress