Ann-Sofie

Kalaoke!!
Wop wop! i kväll party party. ut med tjejerna i båda mahjonggängen...jag har två nu, har jag sagt det? Efter maten vidare till karaoke....uttalas kalaoke på kinesiska. Ska ta bilder och visa, ser verkligen fram emot detta! Finns det någon karaokebar i Göteborg? Finns det någon som i så fall vill gå med mig på den? Har planerat att sjunga Abba, Queen, Dolly Parton, Rod Stewart....för jag gissar att Helen Sjöholm inte finns!?? Nu ska vi festa loss och göra Shanghai osäkert !! Detta för att ni ska ha nästa inlägg att se fram emot! :) Jag har inte packat idag heller....men börjat tänka på det har jag. Ska jag städa ur badrumsskåpet idag? Finns mycket att slänga där....nej, vi tar det en annan dag, i morgon är en annan dag. Idag passar jag på att ta en vårpromenad i solen, i morrn ska det regna och jag ska ändå vara innne och vara trött, då ska jag städa ur, badrumsskåp! Det blir bra, eller? Nu någonstans i bloggen behövs en bild, vad ska det bli då?
Vad sägs om den!? Hörde jag skål? Eller? Måste gå....hörs snar, kram
Catarina G

När jag tänker efter får du kanske en kulturkrock när du kommer hem trots allt! Har inte hört eller sett någon varken spela karaoke eller mahjong i min närhet,,, däremot verkar badrumsstädning bekant. Vi har 2 kakelsättare här just nu. Skål på dig o njut lite till av " housewife" livet snart nog är du tillbaka i selen. Kram C

Svar: Vad kul med renovering! Ser jag fram emot också!
Ann-Sofie Corneliusson

Margareta Kagebo Dahlgren

Så fin bild på dig! Kalaoke? Såklart jag hänger med, har inget att förlora! Ha dett gött! Kram Maggan

Svar: Tror inte det finns den sortens kraoke i Göteborg tyvärr...
Ann-Sofie Corneliusson

Madeleine Åberg

Jag har varit på karaoke några gånger, det var i Majorna. Men det var ju några år sedan så jag vet inte om det finns kvar. Finns det ett karaokeställe i Göteborg så hänger jag på! Jag sjunger hellre än bra, som du vet, men det är en fantastisk skrattupplevelse.

Allt gott! Kram Madeleine

Ps: Leona och Rebecka Tiveskog hälsar :-)

Svar: Bra! bestämt! :) Nästa måndag 27e kommer jag till drama!? Det är som vanligt eller? Hälsa Leona o Rebecca...snart får jag se dem igen, ska bli jättemysigt! Kram
Ann-Sofie Corneliusson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress