Ann-Sofie

Väskan är packad!
Om en dryg halvtimma kommer chauffören och hämtar mig, han ska köra mig till Pudong, Shanghai international aritport. Efter en terrorattack som nyligen skedde här i Kina är risken kanske stor för större säkerhetskontroll än annars? Gäller att vara i god tid. Jag gillar att befinna mig på flygplatser, det finns mycket att titta på och oftast har man något att se fram emot. Det har jag nu också, längtar verkligen efter att träffa Andreas igen och i morgon gör jag det! Men det är tråkigt att flyga själv....och särskilt så länge. Bara resan mellan Shanghai och Kastrup tar 11 timmar. Har laddat upp med bok och några tidningar. Tack Catrin, nu ska jag läsa tidningarna jag fick av dig!!! Nu har jag flugit flera gånger fram o tillbaka mellan Sverige o Kina själv, ändå är jag jättenervös varje gång, vet inte hur många gånger jag tar upp passet och plånboken och stoppar ner det igen för att vara säker på att det är med....biljett behöver man inte längre, räcker med pass. Pengar o pass, pengar o pass....tänk om jag glömmer något nu bara för att jag skriver!!? Väskan lånar jag av Caroline, Anders ska ut o resa också och vill ha vår. Vi har fler väskor men den är så bra att rulla, behöver inte luta bara putta. Vi har en och Caroline har en likadan.....varför kan Anders inte ta Carolines? Här skulle ligga en fin bild på Carolines snygga knallrosa resväska, men det går inte att lägga upp någon bild idag, fel på sidan här idag tror jag. (Sen kom jag just på att Frida har en knallgul resväska....den är ju också fin....hade glömt den Frida, förlåt!). Nu måste jag kolla pass o plånbok några gånger till innan jag ska åka, så, Hej för nu....några av er träffar jag snart!! Kram
Margareta Kagebo Dahlgren

Välkommen till Sverige!

Ulrica Thorslund

Välkommen hem😃 Hoppas vi ser dig lite hos oss. Flyg försiktigt!
Kram

Frida

Ja, jädrar i mig vad arg jag blev. Hur kan du glömma min jättefina väska!!!

Svar: Älskling!
Ann-Sofie Corneliusson

Susanne

Trevlig resa!
Vi borde packa nu också för imorgon tidigt ska vi åka bilen med skidor och pjäxor, pass o pengar ( höll på attglömma! Tack!) mat och medicin, ombyten sport,finare,jacka varm, jacka lite mindre varm, solglasögon, öööö, du fattar! Men jag har stekt pannkakor som vi kan ta medför vi ska inte passera säkerhetsscanning, bara en massa betalstationer genom franska landsbygden. Det är långttill längdskidåkningen. Lycka till på din flygresa - wish us luck 2, på Engadinloppet på söndag! Kram!

Svar: Lycka till!!! Ni är sååå duktiga
Ann-Sofie Corneliusson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress