Ann-Sofie

Nu åker vi till Sanya
Kinas Hawaii! Here we come!
I dag åker vi till Frida som redan är där. Volvo Ocean Race la till i Sanya häromdagen, för drygt en veckas stop over innan de beger sig vidare till Auckland, Nya Zeland som är nästa stopp. Ska bli jättekul att få se de fina båtarna...lovar att foto kommer!! De ska visst ha ett litet segelrace som vi ska få beskåda från båt. 25 grader o sol, säger Frida att det är, hoppas det håller! Anders ska visserligen jobba, så jag får väl klara mig på dagarna, men sol, en pool och havet nära...det lär inte gå så mycket nöd på mig :).
 
Hinner bara detta korta meddelande, för bilen ska komma om tio minuter.....hoppas inte chauffören försovit sig?! han gjorde det förra veckan... tar inte med någon dator på denna tur, så nytt inlägg får bli till helgen. Men då får ni se bilder från Sanya!! Mot sol o värme!
Kram
 
 
 
 
Dekorationer i foajen inför Kinesiskt nyår!
 
Anonym

Hej! Lycka till i Sanya! På,FB har de vackra fotos från bårmeckarverkstan däroc bild på hur besökarna kommer ocjh hälsar på i evenemangsområdet! jag hade gärna varit döR!!
Jag besökte Gbg ( Brrr snöö) och besökte båtmässan! I SCAs monter fick vi frågeformulär att fylla i och som utslagsfråga skulle man fylla i ordningsföljden av de 6 lagen på lördagens in-port race i Sanya! Hoppas vi gissade rätt!
Hälsa funktionärs-Frida att jag tycker det är coolt att jon jobbar där! Ska anmäla mig att vara funktiomär på Americas Cup ( save the date : sista helgen i augusti- var? Inne i göteborgs Hamn!)!!
Fint körsbärsträd! Har hittat ett vackert stereogram med körsbärsträd, alltså een 3D-bild som jag gillar skarpt! Kramar från oss i Navata! SoL

Margareta Kagebo Dahlgren

Sol och pool och 25 grader, det låter underbart tycker jag. Följer Frida med er "hem" till Shanghai sedan? Gott nytt Kina nyår! Vilket datum blir det? Handet bast kramar Maggan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress