Ann-Sofie

God fortsättning och GOTT NYTT!!!!
 
"Julen varar fram till påska".......
Hoppas alla haft en härlig jul och att nästa år blir ett riktigt bra år. Det låter bättre med 2014 än 2013 tycker jag? Låt oss hoppas på det.
2013 har ju varit ett förändringens år för mig o min familj. Mycket känns fortfarande osäkert, inget går på räls liksom. Det har ju sina för och nackdelar, man känner att man lever. Det är spännande och fullt med upplevelser, men det är först när man lever just så här i förändring som man kan känna att vardag och rutin är tryggt och skönt.
Jag hoppas på lite mer känsla av just trygghet inför nästa år.
Vi har många vänner som ska komma och hälsa på oss i Shanghai under våren! Det ser vi fram emot hemskt mycket....Ni är alla sååå VÄLKOMNA!!
 
 
Bilden är från Lysekil förra året, PÅSKEFYR om någon undrar..... julen varar fram till dess. 2014 kommer påsken sent, mitten på april först. Får se om julen verkligen varar fram till dess? Hoppas vi inte ?!
 
Några dagar kvar tills vi åker tillbaka till Kina, på fredag närmare bestämt, fredag 3 jan. Konstigt nog? Känns det skönt att snart vara tillbaka till det som är vår vardag nu....om än inte så rutinerad vardag ännu.

Blir också gott att se mina "töser" igen, Australien är långt bort för en mamma.....förstår kanske bättre min egen mamma som tycker att Kina är långt bort. Sonen mår bra, svårt att lämna honom också, men nu har jag sett till honom rejält i alla fall.....Förstår ni hur schizofren jag känner mig!!!!?
 
Än en gång, till er alla från Anders o mig: GOTT NYTT ÅR!!!!!
 
 
 
Margareta Kagebo Dahlgren

Gott nytt år allra käresta Ann-Sofie från mig och min familj! Allt gott önskar jag sig och de dina inför det nya året!

Svar: Detsamma till er!! Ha det gott så hörs vi. Kram
Ann-Sofie Corneliusson

Catarina Gustafsson

Hej och God fortsättning till er också från hela fam. hälsa tjejerna så mycket. Det var kul att ses! Nu(lördag) är ni väl tillbaka"hemma" i Kina igen, hoppas resan gick bra. Kram C

Svar: Tack för senast!! Jättemysigt! Idag har vi varit o köpt lakan o täcken så ni ska sova gott när ni hälsar på. Resan gick bra, men jag varnar det är långt o jobbigt.Kramar
Ann-Sofie Corneliusson

Madeleine Åberg

Mycket god fortsättning på det nya året! Fast ni får väl fira nyår snart igen? Vilket djur går vi in i då?

Hoppas du har rätt angående 2014, och att det blir ett bra år. Jag är ju mer förtjust i ojämna nummer. Dock är jag inte skrockfull så jag sväljer de siffror som erbjuds.

Höres snart! Kram!

Svar: Vad skönt att alla nummer passar dig :))) Hästens år går vi in i nu. Ska kolla hur det ska tolkas?
Ann-Sofie Corneliusson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress