Ann-Sofie

De sista dagarna på jobbet
 
 
 
 
Vilka härliga kvällar med underbara kollegor!
Riverdance är en mycket seriös och koncentrationskrävande dans, det kan man se på bilderna.
 
 
 
 
I morgon , dagen innan midsommar är min sista arbetsdag på Skinnefjällsskolan på åtminstone ett år. Skrev på tjänstledighetsansökan idag och fått den beviljad.
Många olilka känslor i kroppen på en o samma gång. Förväntan....lite nervös....glädje....oro...sorg mm 
Kommer att sakna så många både vuxna och barn.
 
Familjen som ska hyra vårt hus när vi är borta var här idag, de känns verkligen bra, hoppas de får en bra tid i vårt hus och att de tar väl hand om det. De är från Polen och kvinnan i familjen ska arbeta för Volvo, mannen är medföljare (som jag), undrar vad han ska göra på dagarna?
 
 
 
Maggan Kagebo Dahlgren

Jag tycker att den medföljande mannen som bor i ert hus ska starta en blogg han med:-))

terry

nu har jag hittat hit. Spännande.

Svar: Vad glad jag blir om du läser ibland! Ha en bra semester! kram
Ann-Sofie Corneliusson

Ulrika Almér

Vilket år ni säkert kommer att få! Ska bli kul att läsa om dina upplevelse o tankar.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress