Ann-Sofie

Nu tar bloggen sommarlov!
Äntligen i Sverige!
Det allra bästa med att komma hem var alla kramar jag fick av Andreas igår. Så här länge har det inte gått utan att jag sett honom i verkliga livet (skype är bra men inte detsamma). Jag var orolig att han kanske skulle vara sur, eller lite chockad. Men återigen, Jaha är du här? Ska vi åka hem? Blir så glad att jag börjar gråta! Nu kan vi ju inte åka hem, det bor ju några andra i vårt hus....men vi lyssnar på Mora träsk, tittar på bilder i Andreas Ipad (på Andreas) och myser hela eftermiddagen. Jag somnar nästan i hans säng, så jetleggad var jag.
 
Nu ska jag ha en lång svensk sommar, hoppas det blir många kvällar som den nedan. Kanske skriver jag något ibland, kanske inte, vi får se. 
 
 
 
I september kommer jag tillbaka till äventyret, då ska jag njuta ännu mer av det!
 
 
 
Ha en bra sommar alla! Kram
 
Susanne

Välkommen!

Anonym

Välkommen hem, hoppas verkligen vi träffas i sommar! Kram Pia

Svar: Jag ska träffa Pernilla på en fika i veckan...du kan inte hänga på?
Ann-Sofie Corneliusson

Margareta Kagebo Dahlgren

Gött att ha dig hemma igen! Ses!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress